X

«

»

Far Cry: Blood Dragon na Uplay za darmo od 9 listopada!

Far Cry: Blood Dragon zastąpi Beyond Good & Evil jako darmowa gra w ramach akcji urodzinowej Ubisoftu. Gra dostępna będzie do pobrania od 9 listopada. Przypomnimy Wam o tym w kolejnym newsie, gdy tylko promocja wystartuje.

  • raz

    pytanie za 100pkt co jak mam podstawke na steamie ? 😀

    • To podstawę będziesz miał na Steam, a Blood Dragon na Uplay. Punkty proszę przesłać najlepiej w formie browarów.

      • raz

        musiałbys załozyc karte rodzinke i dozbierac dodatkowe 999 punktów 😀 dzieki za info pany

    • lubiekozy56

      Zupełnie nic, bo Blood Dragon to osobna gra która i tak będzie za darmo na Uplay

  • no to fajnie bo nie gralem w to 🙂 mam nadzieje ze grudniowy to bedzie jakis assassin 😉

  • Podstawka wymagana do gry?

    • To samodzielny dodatek.

    • Manfrendzenson

      samostojka tzw

      • Mix

        morning wood ?

  • Matityahu

    No niestety.

  • Mateusz

    Mam z CD-Action, polecam: mieszanka kina akcji z lat 90, cyberpunka i far cry3 z masą autoironii.
    “Running is like walking, only faster”

    • Nigdy nie przetrwałem długiego wstępu 🙁

    • Pucius

      również mam i do tego wymaxowana na 100% jako jedyna z niewielu gier.
      Jedyne czego żałuje, to to że w nią już grałem, gdyż nie mogę w nią zagrać drugi raz z tą samą przyjemnością.

  • FC3 już mam na Uplay to i BD zagarnę chociaż jak w to u kogoś kiedyś grałem to nie specjalnie mi się spodobało ale jak dają za frytki to co się będę stawiał 😀

    • ja odwrotnie 😀 podmienią mi na FC3? Deluxe proszę 😀

  • Jak dla mnie to jeden z lepszych Far Cry bo ma w sobie trochę humoru przynajmniej 🙂
    Szkoda tylko że już go mam od dawna :/

  • film assasin ma być w grudniu? Bo jak tak to wiadomo czego można się spodziewać

  • ac1 pewnie dadzą

  • ciekawe co będzie ostanie ? heroes ? assasins screed ?

    • Manfrendzenson

      watch dogs 2 😉

      • albo pierwszy, mam taką nadzieje

    • Ja sądzę że oni Asasyna nie wrzucą. Nie wiedzieć czemu, oni niechętnie dają ten tytuł. To samo zresztą z WD. Myślę, że prędzej dadzą Driver San francisco, lub Im Alive, a bardziej celowałbym w Rainbow Six ze starej daty. Mam nadzieję że się mylę.

      • A ja uważam że wrzucą AC 1 na końcu bo przecież w grudniu będzie premiera filmu o asasynach…

        • jak już to w styczniu 😛

        • w styczniu to w Polsce, a premiera światowa AC jest w grudniu tego roku.

      • I Am Alive było w PS Plus kiedys i teraz w Goldzie wiec niemal na 100% pewne ze dadza 😉

  • Mateusz Gałycz

    Gra od dawna z kolekcji Cd-Action,bardzo dobry oddzielny dodatek kino filmów lat 80/90 warto zagrać zabawa gwarantowana. 😉

  • A ja to kupiłem dwa lata temu i nigdy nie odpaliłem… 🙁

    • ToMM

      to jest chyba największy ból cebuli… 🙁

    • ja tak samo mam box a nawet nie zarejestrowalem

    • łączymy się w bulu i nadzieji

  • o a ja juz mam ta gre od dawna z CDA 😀

    • Tez mam z CDA i jeszcze z PS Plusa. Ciekawe kiedy w Games with Gold 😉

      • ee, w tym miesiącu jest w GWG przecież. 😛
        Far Cry 3 Blood Dragon (od 16 do 31 listopada)

        • No faktycznie 🙂 nawet mam opłaconego wiec moze zagram. Na PC mi sie nie chcialo ograc, na PS3 tez to moze dla GameScora ogram wersje xboxowa 😉

      • hehe juz jest albo bylo

  • Nie wiem skąd te wszystkie pytania o FC3. Czy gdziekolwiek na karcie gry BD jest napisane, że to DLC i potrzebuje gry? To samo z akcją Ubi. Nie – nie ma takiego info. BD zawsze był oddzielną grą.

  • Szkoda, ze nie Far Cry 1.

    • Heinz Dundersztyc

      Oj bez przesady – lata temu, kiedy jeszcze istniało pismo “Komputer świat gry” czy jakoś tak, to za kilka złotych było z gazetką w kiosku. Wiem, bo mam gdzieś jeszcze płytkę.
      Także do tego czasu, to chyba za grosze było rozdawane…

  • Przy FC3 bawiłem się świetnie, ale Blood Dragon zupełnie mnie nie przekonał… po godzinie gry dałem sobie spokój. Szkoda, że akurat padło na ten tytuł, bo wielokrotnie chodził za grosze na wyprzedażach, chyba nie doczekam się tego Assassin’s Creeda 1 za darmo :>

    • Zgadzam się – humor jest nawet fajny, ale gra zupełnie nie wciąga. Po pierwszej sesji już się nie chce usiąść do następnej. Nazwa FarCry jest zresztą myląca, bo gra praktycznie nie ma z tą serią nic wspólnego.

      • No wlasnie. Ja bardzo chcialem zagrac w te gre. Kupilem z CDA. Pogralem z ghodzine i odlozylem. Cos mnie w tym tytule nie wciagnelo a wczesniej troche pograłem w Far Cry 3 i myslalem ze BD bedzie jeszcze miodniejszy. Na PS3 tez pobralem z Plusa – pomyslalem – moze po prostu musisz w to zagrac na konsoli – i to samo – nie chce mi sie w to grac / ukonczyc choc pewnie jest krotkie i to mnie kiedys skusi do wyplatynowania 😉

      • “Nazwa FarCry jest zresztą myląca, bo gra praktycznie nie ma z tą serią nic wspólnego” – grałeś ty kiedyś w jakiegoś FC?

    • A ja odwrotnie.
      FC3 przeszedłem i tyle a BD już ograłem 2 razy i myślę że jeszcze wrócę bo ten klimat jest uroczy 🙂

  • Kurcze, jak narazie, to większość z tych “promocji” Ubisoftu jest z bundla na Humble Bundle. Nie zdziwiłbym się, gdyby na Grudzień dali Assassin’s Creed: Chronicle of China 😐

  • Mam tę grę, ale nie narzekam, bo też dostałem ją za darmo. Jakby nie patrzeć ta gra była rozdawana wiele razy.

  • 3jke zrobiłem na 100 % wszystko a do Blood Dragona juz dwa razy przysiadałem się i jakoś … no kurde nie ciągnie mnie do tego. Humor fajny grafa też ale nie czuje tutaj Far Crya… Szkoda. Może dam jej jeszcze szanse.

  • Kolejny Far Cry, kolejna reinstalacja uPlaya.
    Prawie jak Deus Ex, albo VtM: Bloodlines…

  • A tak zwlekałem z zakupem, mimo wielu promocji. I na dobre to wyszło.

  • Enfirmo

    Czemu akurat blood dragon no super bede miał na xbox i na kompa

  • Cudowna gra.

  • Już od dawna mam za friko 🙂 na uplay.

  • Co za czasy. Dają najfajniejszą grę z serii a ludzie jęczą.

  • Vegan

    Liczyłem raczej na zwykłą trójkę, ale to też może być 😀