X

«

»

Darmowe klucze Nightmares from the Deep dla głosujących w Steam Greenlight

Nawiązując do naszego newsa z października 2013 (http://lowcygier.pl/promocje/zaglosuj-na-nightmares-deep-w-steam-greenlight/) chcielibyśmy przypomnieć wam o możliwości pobrania darmowych kluczy do Nightmare From The Deep.

Aby dostać klucz Steam musicie wypełnić formularz na tej stronie. Należy w nim podać login (chyba chodzi o Steam ID) oraz adres e-mail.

Proces weryfikacji głosujących odbywa się ręcznie, więc przed otrzymaniem klucza będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość. Więcej informacji znajdziecie w ogłoszeniach na Steam.

Dzięki za cynk, Kilian.

  • Super. 🙂

  • no to czekamy 🙂

  • Czyli osoba wcześniej nie głosująca nie otrzyma darmowego klucza do gry ? 🙂

    • Dokładnie tak ;]

    • Otrzyma. Wystarczy być w grupie (chociaż nie wiem czy w ogóle trzeba w niej być).

      • Jak dołączyc do grupy skoro można tylko poprzez zaproszenie?

        • Przeczytaj to co napisałeś i sam sobie odpowiedz na pytanie 🙂
          Dałbym Ci zapro jakbyś miał poprawnie uzupełniony profil na forum.

        • Witam. Bardzo proszę o zaproszenie do grupy, o ile to możliwe.

        • A mi dasz? ^^

        • to i ja po proszę

        • Ja również poproszę 🙂

        • Mógłbym również prosić? 🙂

        • to i ja bym poprosił 🙂

        • Czy miałbyś czas mnie zaprosić? Posiadam już tą grę, ale mój znajomy na pewno nie odmówi 😉 Mój ID steam : sebastianguminiczak . PS Sprawdź proszę w mojej bibliotece growej 😉

        • Proszę o zaproszenie.

        • przeciez i tak mają logi w grupie i widzą kiedy kto dołączył, no ale czy to sprawdzają to inna sprawa i można spróbować ;]

        • Nie można. Już jest po zawodach. Trzeba było się interesować wtedy.

        • Bardzo proszę o zaproszenie do grupy.

        • również proszę o zaproszenie 🙂

      • patry45

        nie trzeba byc w grupie moj kolega nie byl w grupie ani nie glosowal a dostal dzialajacy kod 🙂

        • Agnieszka Kochańska

          To chyba miał farta, bo ja nie głosowałam i nie ma mnie w grupie i nic 😉

        • patry45

          spokojnie on dostal jakos chyba 1 dzien po tym jak wyslal 🙂

        • Agnieszka Kochańska

          Przysłali jak widać po 15 dniach – ale przysłali i mi 🙂 Potwierdzam to, co napisał wyżej patry45 🙂

  • Klucz dostałem po 30 sek. po wpisaniu logina i e-maila na tej stronie

  • Zabawne, że o wysyłce kluczy dowiedziałem się z waszego forum na początku lutego, a news na głównej dodajecie dopiero teraz.

  • Jak sprawdzić czy głosowałem bo nie pamiętam ;p Grę już mam, ale przydałaby się tez na Steam ;p

    • Uzupełnij formularz – będziesz zadowolony.

      • Mirek Michalak

        uzupełniłem i nic :/

  • Chodzi o Steam Community ID, a nie o Steam ID – to dwie różne rzeczy (Steam ID nie przechodzi).

    Podawajcie to co macie na końcu adresu WWW waszego profilu Steam (czyli STeam Community ID).

    Podobno loginy Steam też przechodzą.

  • Trochę nie qmam bo ta gierka już jest na steamie wiec po co glosowac? ale chetnie zagram za darmo 🙂

    • JamesHuntPL

      Głosowanie było w październiku, teraz tylko w ramach podziękowania dla głosujących rozdają kody na darmową grę.

      • Aha, thx. Moze masz w spamie albo jeszcze przysla bo piszą, ze wysylaja nie od razu tylko co jakis czas w “paczkach”.

        • No i mi tez nie przyslali klucza… ZŁO-DZIE-JEE!! 😉

  • Czyli co w końcu musze podać?

  • Ja już swój kluczyk jakiś czas temu dostałem, gierka co prawda na 3h ( chyba że robi się na trudniejszym poziomie ), ale bardzo fajna 😛 i do tego z polskimi napisami C:

    • polskie napisy bo to gra polskiego studia artifexmundi, też przeszedłem i polecam, szkoda tylko że były zbugowane acziwmenty jak grałem i nie zaliczyło mi ich troche ale pare dni temu był patch który podobno naprawia te błędy

      • No ja niestety miałem to samo, mimo że lubię zdobywać acziwmenty, to nie gram specjalnie dla nich 😛

  • można prosić zaproszenie do grupy? 🙂

    • Po ptokach. Było dołączyć gdy akcja trwała.

  • Mógłby mi ktoś dać zaproszenie?

  • moze mi ktos kupic te gre na amazonie? wysle oczywiscie kod do tego

  • idz w swiat

    jestem na pokoju to mogę wysłac zapro jak ktos potrzebuje

  • Poproszę o zaproszenie:)

  • Mi też zapro. Dzięki.

  • Można prosić o z zaproszenie.

  • Poproszę o zaproszenie

  • To może i ja poproszę o zaproszenie.:)

  • Czy może ktoś z członków grupy wejść na chata by można było zdobyć zaproszenia. Ładnie proszę 😀

  • Proszę pisać w odpowiedzi swój ID z steam , a ja wyślę państwu zaproszenie. Pozdrawiam 🙂

    • HardRush

      Sh3on
      Z góry dzięki 😉

    • gamingmanpl

    • poproszę:
      kejwmen, widoczna nazwa: goatman.

    • Kamil

      kamilkbpl
      Z góry dziękuje i pozdrawiam 😉

    • INSANITYd
      dziękować

    • lukisumilo

    • saperop

      Poproszę o zaproszenie ;]

    • Krisu

      Oto mój ID 76561198058639857

      • Krisu

        A nick to Sev

    • ID:76561198026716467
      Nazwa wyświetlana: Madok

  • Również zaproszeniem nie pogardzę 😛

    • Nick proszę 😉 W odpowiedzi do poniższego wpisu …

      • ja również poproszę, mój nick ze steama tak jak tu : pawciostxxx

      • CJ

        jeśli można to też proszę o zaproszenie steamid:adi8xd
        wyswietlana nazwa: Nygga

      • CJ

        dzięki bardzo 😀

  • Moderatorzy proszę o wybaczenie za ten SPAM, ale to wyłącznie dla dobra ogółu 🙂

    • Gamer

      TheGamerq moj nick 🙂 na avku joker 🙂 Prosze o zaproszenie również 🙂

    • Także proszę o zaproszenie, Steam ID: Aikev

    • Proszę o zaproszenie, ID: czubek

      • Przepraszam Cię, widziałem Twoje zaproszenie, ale nie wiedziałem ktoś Ty , już wysyłam 🙂

    • Także proszę o zaproszenie, Steam ID: rybak997vm

    • sawor24 dziekuje 🙂

    • Również poproszę 🙂 Blueminiu

  • Rapzes

    Ej, rozwiązał już ktoś problem z place your order?

  • Poproszę o invite. SteamID: maciejplb

  • Na zeszłorocznym pyrkonie rozdawali za darmo klucze do tego i jeszcze do dwóch innych gier.

  • Łukasz Bik

    wczoraj logowalem sie na tej stronie podalem email i steam ID glosowalem w pazdzierniku bylem w grupie i nadal nie dostalem klucza tak samo jak moj brat

    • Możliwe, że moderatorzy danej grupy mają natłok nowych kont i pamiętajmy oni wysyłają klucze ręcznie 🙂

      • Łukasz Bik

        rozumiem rozumiem ale chyba jakas kolejka jest heheheh 😀 a tutaj nadal nic 😀 ani u mnie ani u brata 😀

        • Ja już tą grę miałem dawniej, ale teraz też nie otrzymałem klucza 😉

        • Łukasz Bik

          poczekam jeszcze dzien moze 2 potem pisze do goscia 😀 moze maja jakis lipny system i przeoczyli 😀

        • Muszę Panu powiedzieć to co wiem z moich źródeł, podobno klucze otrzymali już wszyscy co tak naprawdę powinni przed zatwierdzeniem tej gry w systemie Steam Greenlight.

        • Łukasz Bik

          lol no to niezle ani ja ani moj brat nie mamy zadnego klucza ehhhh jak pech to pech

        • Możliwe, że pech nie miał z tym nic wspólnego.

        • Łukasz Bik

          sugeruje pan ze klamie??

        • Proszę Pana niech Pan nic takiego nie sugeruje , bo to nieprawda. Pisałem Panu wcześniej , że te klucze otrzymały osoby , które zagłosowały na tą grę w systemie Steam Greenlight za to , że gra przeszła oni otrzymali klucze.

        • Łukasz Bik

          przepraszam zle zrozumialem ,prosze tez zrozumiec moja lekka frustracje tezglosowalem a klucza nie mam to dziwne wczoraj znowu wyslalem zgloszenia tym razem zamiast id community podalem logimy jesli nie przyjda to mam pecha i to ku…… wielkiego

        • Panie Łukaszu proszę popytać osoby z tego wpisu czy ktoś otrzymał te klucze. Możliwe , że moje informacje są prawdziwe i nikt nie otrzymał klucza. PS Jeżeli ja otrzymam ten klucz, obiecuję , że Pana znajdę i go Panu oddam.

        • Łukasz Bik

          ja nie chce zeby pan mi oddawal swoj klucz po prostu uwazam ze kazdy kto glosowal w pazdzierniku zasluguje na te gre 😀 a skoro studio /developer czy kto tam sie tym zajmuje nie potrafi zapewnic poprawnej wysylki kluczy to wina lezy po ich stronie poza tym chodzi o 2 klucze nie jeden 😀 ja i moj brat 2 rozne konta steam 2 rozne emaile jedyne co nas laczy to jeden komputer z ktorego wysylalismy zgloszenia

        • Trzeba było mi od razu to powiedzieć . Czyli głosował Pan na tą grę w systemie Steam Greenlight ?

        • Łukasz Bik

          jakbym sie obudzil jak polowa tutaj 2czy 4 dni temu to bym nie zawracal glowy 😀 oczywiscie ze glosowalem jestem w grupie i moj brat od pazdziernika 2013

        • Mój znajomy otrzymał klucz, pisz do supporta co jakiś czas…

        • YuuhiPL

          Ja też głosowałem gdzieś ok. września-października i nic

        • Łukasz Bik

          nadal nic pisa;em bezposrednio na kontakt podany na stronie gry i nic :d mozliwe ze to zly mail ktos zna maila poprawnego do supportu tej gry ??

        • Łukasz Bik

          Witam ponownie udalo sie facet wyslal mi 2 kody na maila 😀 wystarczylo bylo napisac o co kaman i podac linki do kont steam powodzenia zycze wszystkim ktorzy nadal oczekuja na kod 😀
          PS: Facet przeprosil za zaistniala sytucje 😀

        • Ja właśnie otrzymałem przed chwilą klucz, chciałem Pana odnaleźć ale widzę , że już Pan otrzymał dane klucze 🙂 Miłej gry…

        • W bundlu teraz jest ta gra 😀

        • Pozwolicie Panowie, że dołączę się do dyskusji. Udało się zdobyć kluczyk ? Bo ja też głosowałem dużo wcześniej, w październiku bodajże, i swojej kopi gry nie otrzymałem..

        • Pewnie zbyt duża liczba zaproszeń spowodowała zakłopotanie wśród moderatorów.

  • Wystarczy podać login ? Niby wpisałem wszystko poprawnie, a klucza jak nie było tak nie ma..

    • trzeba czekać

      • Dzięki za odp. Najpierw podałem login, później steam id. Przeszło za pierwszym, i drugim razem.. Póki co czekam drugi dzień. Może jednak coś zrobiłem nie tak ? W grupie byłem od początku, głosowałem również dużo wcześniej.

  • Witam wszystkich zaprosi mnie ktoś do grupy ?

  • mogę do grupy ? steam id reptide

  • mogę do grupy? id: DecoRm

  • CJ

    Czy także mógłbym otrzymać zaproszenie? Moje Steam ID: mikemichalex

  • Ko potrzebuje zaproszenie do danej grupy , proszę podać nick steam , ja postaram się jak najszybciej umożliwić to państwu .

  • Gamesriser Poproszę i pozdrawiam:)

  • rafalp1991

    Również prosze o zaproszenie nick: martei1

  • Kto potrzebuje zaproszenie do danej grupy , proszę podać nick steam , ja postaram się jak najszybciej umożliwić to państwu . (proszę podawać swoje nick-i w odpowiedzi do mojego wpisu)

    • Perfect7M

      Perfect7M

    • Jakub Bołdys

      duchovny18

      • Za chwilę, otrzyma Pan zaproszenie.

        • raViz

        • Zaproszono. Mam nadzieję, że trafiłem na właściwy profil. Tak, na przyszłość, proszę podawać ID steam i nazwę wyświetlania (każdy może mieć tą samą nazwę wyświetlania)

    • Steam ID: alex97zg wyświetlam się jako Natsu

    • Silvia

      Poproszę o zaproszenie:
      1. mcsilvia
      2. wyświetlam sie jako MCSilver [PL]
      Dziękuję

  • Tez poprosze o zaproszenie Nick: adrianek0070
    Z góry dziekuję 🙂

  • Perfect7M

    Mam pytanie:
    Wypełniłem formularz ale dopiero poźniej dostałem zaproszenie do grupy. Przyjdzie mi email z kodem?

    Ktoś dostał już kod?

  • Poproszę również o zaproszenie id taki sam jak nick tutaj

  • Mój błąd teraz zauważyłem

    1.jaromir26
    2. wyświetlam się jako JAROMIR [PL]

  • xK2x

    proszę o dodanie do grupy, jeśli można – sID – xK2x; login jeśli potrzebny xkornixx

  • dzisiaj otrzymałem klucz

  • Działą jeszcze wyżej wymieniony sposób ?

  • Przed chwilą otrzymałem serial steam gry Nightmares from the Deep 🙂 PS Czas oczekiwania na klucz – około 3 tygodni 😉 Musimy być wyrozumiali dla moderatorów , którzy ręcznie przydzielali klucze…