X

«

»

Humble Indie Bundle 12 – odblokowano bonusowe gry

humble bundle2

W trwającym właśnie Humble Indie Bundle 12 dodano bonusowe gry:

– The Bridge (Steam + DRM-free)
– Monaco: What’s Yours Is Mine (Steam + DRM-free)
– Race the Sun (Steam + DRM-free)

Bonusy otrzymają nabywcy “rozszerzonego” pakietu (wpłacający powyżej średniej, wynoszącej obecnie 7,75$).

  • Bonusy w porównaniu z ogółem bundla cienkawe, wszystko już było wcześniej, Race the Sun nawet za dolara.

  • The Bridge wyjaśniło sytuację 😀 teraz wiem na co przeznaczyć moje 6$ 😛

    • Most można kupić za 80 centów w sklepie HB.
      EDIT
      Ups. Teraz jest za 1,25€. Albo się cena zmieniła, albo ja coś pomyliłem.

      • O widzisz dzięki 😀 Teraz to się jednak zastanowię czy nie wziąć samego The Bridge ze sklepu HB

  • DAMN. Kupiłem bundla a wczoraj kupiłem Monaco. Teraz odblokowali dodatkowe. DAMN

    • Kamil Kopacewicz

      Zawsze możesz to wymienić, ja ostatnio dużo ciekawych gier w ten sposób zyskuję

  • Wow, takie bonusy to rozumiem HiB 12 uważam za bardzo dobry zakup 🙂

  • Fajnie, że dodali Monaco, kiedyś się zastanawiałem nad kupnem 🙂

  • moge odsprzedac monaco 😛

  • Ale numer.. w zeszłym tygodniu specjalnie kupiłem Monaco i The Bridge..

  • mogę odsprzedać papers i monaco 🙂

    • zostało monaco, a może ktoś by się zamienił na terrarie?

  • ok Humble… macie kolejnie 9$ odemnie! xD

  • Gambolputty

    Jezu ile kart wpadnie 😀

    • Może nawet cały dolar z wydanych 10 wróci 🙂

      • Gambolputty

        Kupiłem akurat specjalnie dla Prisona i Papersów, gry z kartami wyczaiłem po fakcie i traktuję jako miły dodatek 😀 (wszystkie “odpady” idą na alt konto, tam się zorientowałem)

  • Meh

  • Wydane 7,75 dolców, wróci 1 ze sprzedanych kart, realnie zapłacę 6 dolców za gry, w które i tak nie pogram dłużej niż tyle, żeby wydropić karty. W dechę interes, yess! yess!

    • jeżeli twoim celem grania w gry jest zdobycie kilku kart mam sugestię: zmień hobby 😛

      • No to jesteś geniuszem inwestycji, bo samych gier jak wynika z twojej wypowiedzi nawet nie chcesz, może na posła wystartujesz?

    • Daj mi te 7,75 dolca to sam ci te karty wydropie, zaoszczędzisz sporo czasu.

    • Ironię nietrudno dostrzec, ale jaki jest jej sens? Jeśli coś Cię nie interesuje, to nie kupujesz – to proste. Nawiasem, w tej paczce jest sporo naprawdę ciekawych gierek i choć miałem już te 3 bonusy, to wiem komu mogę je sprezentować. Nie każdy musi lubić takie “drobne” gierki, ale mnie się przy nich czasem fajniej spędza czas niż przy produkcjach AAA.

      • Mix

        jezeli ktos wydaje swoja kase wedle swojego uznania…

    • Z pisaniem ironicznie jest pewien problem. Mało kto potrafi tak pisać aby dało się ją wyczuć, a wiele osób próbuje.Z całym szacunkiem szczypiorofixie, ale skoro nikt nie wyczuł ironii w twoim wpisie, to chyba o czymś to świadczy. Swoją drogą strasznie nie lubię ironii, jest taka gorzka i brudząca… a może chodziło mi o aronie, hmm

    • EDIT 3: a może po prostu te bystrzaki robią z Ciebie wała…?

  • Humble Hipster Bundle.

  • ktos ma na odsprzedaz the bridge?

  • Poszukuje Race The Sun

  • Monaco mi zbędne.. trzeba bedzie odsprzedać ;] w sumie tak jak paper.

    • Sasza

      Za ile sprzedasz monaco? 🙂

    • napisz na pw proszę ile byś chciał za papers 😉

  • Naprawde fajny bundle, oprocz the sun ktory sie powtarza i jest mierny, ale i tak warto sie zaopatrzyc, nawet prob 10$ jest swietny

  • dawno nie było tak świetnej paczki, dobrze wydane osiem dolców

  • donadriano

    Warto brać próg za 10$? Dobry ten Prison Architect?

    • Jak lubisz strategie ekonomiczne to pozycja wręcz obowiązkowa.
      Jeżeli interesuje Cię próg BTA to dopłacenie 3$ jest wartością śmiesznie niską jak na tą grę.

    • Gambolputty

      Świetny! Nawet na najwcześniejszych Early Access kompletnie grywalny, klasyczny tycoon, mechaniką cholernie przypominający Theme Hospital, co rusz dodają nowe bajery, budowanie coraz lepszych wiezień wciąga (nie to co w Banished gdzie odkrycie recepty na sukces = wymiatasz i wkrada się nuda) i wogle wypas
      Jedyne co zauważyłem to patrząc po filmikach (Northernliona) to trochę ugrzecznili więźniów bo ciężej ich wpienić, ale i tak walka o dobrze funkcjonujące pudło została

  • $4,23 za Prisona to całkiem spoko cena. Wziąłem Tier 3 😀

  • Miło.

  • Monaco to dla mnie nudny i niegrywalny szrot, i do tego brzydki, nawet jak na indyka. Wiem, bo mam już od dawna, a teraz jeszcze będę miał powtórkę. W sumie tylko Bridge jeszcze jakoś mnie ciekawi, Race the Sun nawet nie znam.

    • Monaco:
      Brzydki?
      Nudny?
      Niegrywalny?
      Hhahahahaha, opnia opinią, ale głupoty to walisz.

      • Gra ma specyficzny styl graficzny, który nie każdemu musi się podobać. Do tego mechanika też nie musi do każdego przemawiać, tym samym nie dając satysfakcji z rozgrywki, a to prowadzi do nudy.
        Nie widzę więc tutaj żadnych głupot, poza użytym przez blacksheep23 słownictwem, które bardziej niż na wyrażenie opinii wskazuje na “jedną i jedyną prawdę”.

  • The Bridge wygląda interesująco, ale nie przekona mnie do wydania dodatkowych 7$, tym bardziej że załatwiłem już sobie Papers Please. Niemniej jednak paczka prezentuje się dość okazale, a szczególnie próg dolarowy.

  • Jeżeli ktoś jest chętny, z przyjemnością odsprzedam/wymienię na coś innego Papers i Monaco. 🙂

    • Papiery już znalazły nowy dom, Monaco wciąż do wzięcia.

  • nie chce mi się zakładać nowego topica, dlatego napisze tu że mam na sprzedaż: monaco, van helsinga i far cry blood dragon z cda

  • Mam na sprzedaż lub na wymianę z tego bundla Hammerwatch i Monaco. Zainteresowani pisać na PW.