X

«

»

Build a Greenlight Bundle 16 – Preorder

Jutro wystartuje Build a Greenlight Bundle 16 od Groupees. Już teraz możecie złożyć preorder i za wpłatę w wysokości minimum $1.25 otrzymać pełen zestaw (8 gier). Jakie gry znajdą się w paczce dowiecie się niestety dopiero w momencie startu bundla.

  • Preorder. Nie kupować. Poprzedniego bundla wartego 4 dolce dali w preorder za 2 a teraz sprzedaja bundla za dolca. DONT BUY!

    • Hahah, co za cebula. xD

      • Co jak co, nie ważne jaka kwota ale robią w ten sposób nas w bambuko.

        • Ważne, że nie mam Cie juz w znajomych na steam. 😉

        • Bo sam cie wy…łem upierdliwy gimbusie.

  • Staram się kupywać wszystkie paczki z serii “Build a Greenlight Bundle”. Niby tylko 5 zł, a warto wspomóc młodych twórców.

    • To staraj się wspierać tylko dobre pomysły, a nie wszystko jak leci (w tym tandetę ewidentną) 😉

      • Dla jednego śmieć, dla innego skarb. Tyle ludzi na steam i tyle jest gier aby każdy znalazł coś dla siebie. Mam nadzieje że kiedyś zrozumiesz że to co dla Ciebie jest tandetą może być skarbem dla innego i będziesz szanował pracę innych, bo zrobili coś jednak, nawet jeżeli Ci się nie spodobało…

        • Jest masa gier, które obiektywnie nie zasługują na nazywanie ich grami i tu nie chodzi nawet o gust, tylko zwyczajne tworzenie czegoś po najmniejszej linii oporu (np. klucz za głosy na greenlight). Trudno mi sobie wyobrazić aby taki Takedown: Red Sabre był dla kogoś skarbem.

          Kasę powinniśmy wydawać rozsądnie i tam gdzie trafi do twórców z pasją lub chociaż profesjonalistów w całej okazałości, jeżeli nie dla ogółu, to dla siebie. W innym wypadku oszustwa z kickstartera, greenlighta i giganci branży będą myśleć o jak najszybszym zarobku, a nie tworzeniu dobrych gier.

        • Obiektywnie to rzucona piłka spada na ziemię, a woda wrze w temperaturze 100 stopni. Każda ocena gry jest subiektywna.

        • Gra też w pewnym spektrum jest zwykłym produktem – grafika, poziomy, fabuła, muzyka. To że nie słucham muzyki neogotyckiej nie znaczy, że nie mogę zauważyć pracy włożonej w przygotowanie np. koncertu tudzież płyty.

          Obiektywnie też można spojrzeć na interfejs, błędy, optymalizacja itp. itd.

        • No nie wiem. Obiektywnie można tylko powiedzieć, że jakiś element jest w grze np. “gra posiada ścieżkę dźwiękową”. To jest obiektywne stwierdzenie, a “gra ma słabą muzykę”, to już jest subiektywne spojrzenie na sprawę.

        • Dla mnie nie stanowi problemu, aby stwierdzić obiektywnie, że w grze muzyka jest słabo “technicznie zrealizowania” (zapomnij o ocenie przez pryzmat własnych upodobań).

        • Formułka “słabo “technicznie zrealizowania”” jest już subiektywna.

        • Nie przesadzasz z Twoją definicją obiektywizmu? Mam wrażenie, że nie wiele brakuje do tego, abyś stwierdził, iż nawet wcześniej wspomniana piłka obiektywnie nie spada na ziemię, bo to przecież ciało oddziałuje we wszechświecie na drugie, a i to nie jest obiektywne, ponieważ nie odcinamy się od poznania gatunku ludzkiego, może do obiektywizmu nawet potocznego trzeba być mieszkańcem obcej planety 😛

          Kolejny przykład – masz w grze nagrane dialogi, których nie słychać, a wszystko jest zmiksowane z resztą w mono na jedną ścieżkę. Też będzie subiektywnie oceniać takie dzieło?

      • Mi to nie przeszkadza, że spora część gier z zielonych paczek jest co najwyżej średnia, ale nawet ich twórcom chętnie dam marchewkę.

  • Gdzie nie spojrzę wszędzie tylko green, green, green

  • A te greeny to w końcu likwidują, czy nie?